دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب

دستگاه گنج یاب
دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب

دستگاه گنج یاب

اگر نیاز ما از دستگاه فلزیاب بیش از 3 متر باشد چه باید کرد؟

خوب همان طور که قبلا هم گفتم نمیشه ازدستگاه های فلزیاب و نقطه زن ها بیش از 3 متر انتظار داشت . دستگاه های تصویری و اسکن هم که اکثرشون سرکاری و بدون کارایی هستند به عنوان مثال اگر از یک دستگاه تصویری از یک نقطه در دو زمان متفاوت اسکن بگیریم جواب ها متفاوت خواهد شد !!! پس چاره کار چیست ؟

به نظر من بهترین کار استفاده از یک ردیاب مناسب که بتوانید با آن کار کنید می باشد . ردیاب ها یک دنیای بسیار بزرگ و پیچیده ای دارند . من خودم به شخصه حدود 5 سال هست که روی ردیاب های مکانیکی یا همان ردیاب های جیوه ای کار می کنم و ردیاب های مکانیکی رو از بقیه ردیاب ها بیشتر ترجیح میدم  بعدا سر فرصت کامل به شما توضیح خواهم داد ولی این رو هم بدونید که به نظر من ردیاب های فرکانسی روی طلای قدیم ضعف دارند و علت هم به دلیل این هست که  با فرکانس های مشخصی برای طلا کار می کنند، در حالی که وقتی طلا ، عیار و قدمتش متفاوت باشد فرکانس های منحصر به فردی خواهد داشت این در حالی هست که ما با یک یا چند فرکانس مشخص و ثابت دنبال چیزی هستیم که بسیار متغییر می تواند باشد و برای همین خطا خواهیم داشت . ولی ردیاب های مکانیکی جیوه ای این مشکل رو ندارند و در ضمن شاید ظاهر بسیار ساده ای داشته باشند ولی دنیای بسیار پیچیده و جالبی دارند و چگونگی ساخت و روش درست استفاده کردن ، راز بسیار مهم ردیاب هست که متاسفانه 99 درصد افرادی که ردیاب می زنند ، یا ردیابی که درست و اصولی ساخته شده رو ندارند و یا روش صحیح کار با آن را نمی دانند . به زودی توضیحات کامل تری از ردیاب های جیوه ای در وبلاگ خواهم گذاشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد